איך להיערך לעמידה בדרישות ארגונים הגדולים מבלי לאבד יתרונות קיימים
גיבוש אסטרטגיה תחרותית
הכרת נציגי הלקוח וציפיותיהם
שמירה על אמון הלקוח-ללא הפתעות
שיפור ומיכון תהליכים
מקרים לדוגמא
שקיפות, שקיפות, שקיפות…
"בהזמנת חידוש מלאי לפריט קבלנו מועד אספקה גבולי לצרכי הלקוח. למרות מאמצים רבים להבאת הפריט במועד היה חוסר בפריט בקו היצור במשך 3 ימים. שתפנו את הלקוח מבעוד מועד ונעזרנו בו למזעור הנזק....."
גם אתם נתקלתם בכך? פנו אלינו לקבלת סיוע!
הקודם
הבא